diumenge, 5 d’abril de 2009

From Bologna to Bratislava


Gràcies pels vostres comentaris. Se'ns dubte, els dies a la fira han estat extraordinaris, tan en el sentit professional com en el personal. Gràcies especialment a la Natascha i l'Ana pels bons moments i cafès, a l'Alba (felicitats!) i la Gemma de l'APIC. A la Noemí, la Glòria i el Jordi de Combel. A la Cécile i la Sophie de Milan. Aquí sobre, la primera imatge de la maqueta del llibre de pop-up's que tot just arribava a terres italianes, acabada d'imprimir-se a Àsia.
Gràcies a la OEPLI també, per sel·leccionar El camino que no iba a ninguna parte i Una nit bestial per participar a la propera Biennal de Bratislava 2010.

Gracias por vuestros comentarios. Sin duda alguna, los días en la feria de Bolonia han sido extraordinarios, tanto en el sentido profesional com en el personal. Gracias especialmente a Natascha y Ana, por esos buenos momentos, conversaciones y cafés; a Alba ('felicidades!) y Gemma de APIC. A Noemí, Gloria y Jordi de Combel. A Cécile y Sophie de Milan. Cuelgo la primera imagen de la maqueta del libro de pop-up's que justo había llegado de Asia.
Gracias también a la
OEPLI por seleccionar El camino que no iba a ninguna parte y Una nit bestial para participar en la próxima Biennal de Bratislava 2010.

Merci à tous pour vos commentaires et pour suivre ce blog avec enthusiasme! Sans doute, les jours à la foire de Bologne ont était éxtraordinaires, en ce qui concerne au professionel et au personel. Merci à Natascha, Ana, Alba (félicitations!) et Gemma d'APIC. A Noemí, Glòria et Jordi de chez Combel. A Cécile et Sophie de Chez Milan. Je vous montre la prémiere photo de la maquette du livre pop-up qui était just arrivé d'Asie.
Merci aussi à OEPLI pour séleccionner El camino que no iba a ninguna parte et Una nit bestial pour participer dans la prochaine édition de la foire de Bratislava 2010.

19 comentaris:

ASUNCION ha dit...

La portada del libro es etupenda. ¡¡¡cuanto color!!! y esa nube de sueños viajeros....El formato es de lo más atractivo, así que lo que nos espera por dentro.....será ¡¡fantástico!!Enhorabuena por la elección de "EL camino que no iba a ninguna parte" para esa bienal. Es uno de mis favoritos para engrosar las estanterías de mis "Amigos de papel".....llegará a casa en la Feria del Libro de este año (puede que incluso antes,,,no se si aguantaré tanta espera)
Un cálido abrazo "de papel"

Olivia_p ha dit...

que maravilla! Sois un tandem genial.
snif, cuando veremos una nit bestial en gallego o castellano?

julve ha dit...

ei xavier,
enhorabona pe la selecció. segur que en treuràs alguna cosa...
per cert, el llibre pop-up, quan sortirà a la venda? per sant jordi potser?

Aurora Cascudo ha dit...

caray Xavier! y tiras porque te toca..de oca a oca (vamos, de Bolonia a Vratislava)...que fenomenal, de verdad, me alegro un montón!
:)

Y es que es merecido, por otra parte..quelosepais!
un bico!!

Xavier Salomó ha dit...

Gracias, Asunción! Me alegrará a mi también que el camino de Rodari llegue a tu librería.

Olivia, tengo una buena notícia: Una Nit Bestial será traducida al castellano en 2010, publicada por SM. Aún no sé en qué mes exacto, pero mientras tanto...nosotros más que contentos! El libro Pop-up también saldrá en castellano, claro, y muy muy probablemente también en francés.

Òscar, gràcies. La Mercè també ha estat escollida, oi? Felicita-la de part meva també! El llibre sortirà per Nadal, encara volem fer-hi modificacions. La foto tan sols és una maqueta (això si,molt ben feta: smepre he trobat que a Orient treballen fantàsticament bé), però molt útil per captar tot allò que no acaba de funcionar o que encara es pot millorar. Gràcies!

Aurora, gracias mil.

Ana ha dit...

Hola Xavier, Muchas gracias por la mención en tu blog y por el comentario que pusiste en el blog de Natascha. El placer fue mútuo y espero que nos volvamos a ver, quizás en las antipodas??? :)
Y por supuesto, enhorabuena por la noticia de tus libros viajando en primera clase a Bratislava!

Natascha Rosenberg ha dit...

Gracias Xavier! Ha sido un placer!
Ya estoy deseando vere ste libro en las estanterías. Y Felicidades por lo de Bratislava!!! Qué bien, qué buenas noticias! Me alegro muchísimo!

La Señorita Pil ha dit...

Cuanto viaje y que libro tan hermoso!
que puedo decir...felicitaciones!!!

Cserháti Hajnalka, Ojni ha dit...

Et quand va tu ouvrir ce livre!?
Félicitations Xavier! Je suis trés contente que tu seras présent á l'est aussi, vers mon pays. :)) Qui sait, une fois nous pourrons se rencontrer.
Bravo encore une fois. J'attends bien le moment de la miracle!!!!

parisa mahmoudi ha dit...

What a good news!So glad to hear about it,Congratulations about Bratislava!!!
Best Wishes
Parisa

Xavier Salomó ha dit...

Ana, ojalá podamos encontrarnos en NZ! No es la primera vez que nos planteamos irnos a vivir allí... aunque solo fuera una temporada... un país donde los kiwis cruzan las carreteras sin miedo y la policía es casi inexistente, es un gran país.

Natascha, yo también tengo ganas de verlo en las librerías! Poco a poco, esperemos que en noviembre ya esté colocado!

Señorita Pil, si podemos viajar a nz, ya puestos, intentaremos pasarnos por Argentina ; )

Ojni, merci! Il faudrait attendre jusqu'à Noël pour ouvrir ce livre, qui peut-être sera publié aussi en français... mais, il faut attendre!!!

Parisa, thank tou! I can't visit the expo of iranian illustrators in Bologna... I'm so sorry, but I was very busy! REgards

Alice ha dit...

Bravo bravo : le livre semble très beau !!

marie-louise ha dit...

you make me curious!

bett/ ha dit...

ohh que bonita la maqueta... cuantas sopresas habrá en su interior... espero hayas tenido un viaje exitoso a Bologna con muchos bellos proyectos por ilustrar ..saludos

Ty Carter ha dit...

Muchisimas felicitaciones con tu Libro! Me parece maravilloso! Donde puedo comprarlo?

Mª Mercè ha dit...

Hola Xavier!

Fa molt temps, tafanejant per Internet vaig saber de les teves il.lustracions.

I quina ha estat la meva sorpresa, al tornar al teu web, veure que publiques juntament amb Meritxell Martí. No la conec. Però el millor de tot és que el meu primer cognom és Salomó i el segon Martí.

I per acabar de rematar, vas néixer el mateix any que el meu fill gran.

Bé, al trobar que tens un blog, m'he pres la llibertat d'escriure't.

Disculpa si t'he molestat.

Salutacions!!

Xavier Salomó ha dit...

Alice, Merci beaucoup!

Marie-Louise, thanks! I'm so happy ;)

Bett, gracias una vez más. Dentro de poco podré mostrar el interior, pero aún falta un poquito... habrá que esperar la primavera

Ty, lo mismo que Bett: tendrás que esperar un poco, el libro saldrá a mediados/finales de otoño...

Mª Mercè, el més curiós del cas és que ma mare es diu com tu!!! Ja n'és de curiosa la vida, ja! Entraré al teu blog i viatjaré una estona per ell. Gràcies pel escruire, fes-ho sempre que vulguis!

annallenas ha dit...

És magnífica aquesta il.lustració.He quedat ben impressionada. MOLTES FELICITATS!!
Anna

Anònim ha dit...

Leer el mundo blog, bastante bueno