dimecres, 9 de novembre del 2011

Kireei

Acaba de sortir publicat el tercer número de la revista Kireei.
A les pàgines 85-91, dediquen un reportatge al tàndem Martí-Salomó.
El cert és que tota la revista és una meravella, potser una de les revistes digitals més elegants del moment.
Felicitem des d'aquí la feina de la Cristina Camarena i de tot l'equip de Kireei.
Acaba de salir publicado el tercer número de la revista Kireei.
En las pàginas 85-91, dedican un reportaje al tándem Martí-Salomó.
Lo cierto es que toda la revista esta cuidada al detalle, convirtiéndola en una de las revistas digitales más elegantes del momento.
Il vient de sortir le numero 3 du magazine numérique Kireei.
Aux pages 85-91, ils consacrent un reportage au tandem Martí-Salomó: Faut pas la rater!

2 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Molt bo el making of! Jo ja m'he comprat L'illa dels 160 errors i m'ha agradat tant que em sembla que me'l quedo jo i no li dono al meu fill ;). Felicitats!

Xavier Salomó ha dit...

Gràcies, Salvador!
Però a veure si ets capaç de resoldre'l del tot sense l'ajuda d'un infant! Ells tenen una capacitat il·limitada d'observació, que els que ja tenim una edat (i ulleres), fem figa davant de tal repte ; )