dilluns, 28 de maig de 2012

Versos de COLORES

Acaba de sortir publicat l'àlbum Versos de Colores : 72 pàgines plenes de poemes de Carlos Reviejo i il·lustracions i colors d'un servidor. Editat fantàsticament per SM.
Acaba de salir publicado el álbum Versos de Colores: 72 páginas llenas de poemas de Carlos Reviejo e ilustraciones y colores de un servidor. Editado fantásticamente por SM.
Just vient de sortir publié l'album Versos de Colores: 72 pages pleines de poèmes de Carlos Reviejo et mes illustrations. Magnifique édition de SM.





14 comentaris:

Carmen Jose ha dit...

Felicidades Xavier es una maravilla! :)

Xavier Salomó ha dit...

Gracias, Carmen José! Espero aue todo vaya muy bien por Alemania!

Marta Cabrol ha dit...

Molt bonic!

Teresa Fieltrovitz ha dit...

qué preciosidad de ilustraciones! Enhorabuena.

mafe ha dit...

que bonitooo!! me encantan!! mi preferida sin lugar a dudas..o a lo mejor si..es la del arbol con el gato..pero tambien la del pintor..y además la de los globos..y la de la balsa..en fin todas estan muyyy muyy bonitaas!!

Xavier Salomó ha dit...

Marta, Teresa, Mafe, muchas gracias a todas! El libro tiene muchas otras ilustraciones, estás sólo son una pequeña muestra... de las 72 páginas que tiene el álbum! ; )

Stel.la ha dit...

...a llegir-lo, doncs!

Abraçada

Xavier Salomó ha dit...

Ja diràs què t'ha semblat, Stel·la.

poisson ha dit...

Eis, molt bonic!
El retrat del pintor és clavat al meu professor de dibuix i pintura de tota la vida, en Josep Barés. M'ha fet molta gràcia! jejeje

Xavier Salomó ha dit...

Poisson, de fet el pintor està llunyanament inspirat amb en Monet. Vaja, que si el vas tenir de profe segur que va valdre la pena ; )

Little Green Doll ha dit...

Felicitats!!! És molt maco!!

Xavier Salomó ha dit...

Merci, Little Green Doll!

Inma de Miguel ha dit...

Soy cuentacuentos y, aunque me gusta muchísimo Carlos Reviejo, te diré que compré el libro de Versos de Colores porque me fascinaron las ilustraciones. ¡Magníficas!¡Felicidades!

Xavier Salomó ha dit...

Gracias, Inma!!! Un placer tener lectoras como tu ; )